|
|
2015. szeptember 11. ELTE Innovatív Oktatási Fórum és SIMpLe kiállítás
A felsőoktatási stratégiával összhangban és az európai irányelveknek megfelelően az innovatív oktatási módszerek széles körű használata hozzájárul az oktatás hatékonyságának növeléséhez, a megváltozott felsőoktatási struktúra hatékonyabbá tételéhez. A felsőoktatási intézmények innovációs potenciáljának erősítése érdekében a nemzetközi trendeknek megfelelően, szükség van az innovatív, kreatív szemlélet erősítésére, vállalkozói ismeretek bővítésére és ilyen jellegű aktivitás növelésére. Az új módszerek olyan alkotó légkört teremtenek a felsőoktatási intézményekben, amelynek eredményeként innovatív ötletek jönnek létre és valósulnak meg.
Az ELTE Innovatív Oktatási Fórum keretében szeretnénk megvitatni azokat a lehetőségeket, amelyek az innovatív oktatási módszerek használatát serkentik, illetve feltárni azokat a tényezőket, amelyek akadályozzák azok széles körű elterjedését. A SIMpLe projekt egyik célja az Egyetem innovációs potenciáljának erősítése. Az interaktív és online kiállítás keretében lehetőséget kívánunk adni néhány inspiráló oktatásban is használható eszköz és módszer megismerésére.
Program
9:30-10:00 Regisztráció és kávészünet 10:00-10:20 Köszöntő – Dr. Orosz Éva oktatási és tanulmányi ügyekért felelős rektorhelyettes és Dr. Szalay Péter innovációért felelős rektorhelyettes 10:20-11:30 ELTE Innovatív Oktatási Fórum 11:30-12:30 Vernissage - SIMpLe innovatív oktatási módszerek kiállítás
Helyszín: ELTE ÁJK, Kari Tanácsterem, 1053 Budapest Egyetem tér 1-3.
További információ: jokan.anita@innovacio.elte.hu
A kiállítás 2015. szeptember 30-ig online is követhető az Innovációs Központ Facebook oldalán.
Regisztráció ezen a felületen lehetséges
|
|
.: |
| • |
| • | Utolsó módosítás:
2015.09.02.
| :. |
|
 |
|
|
|
 |
 |
2023.
február
|
 |
H |
K |
Sz |
Cs |
P |
Sz |
V |
30 |
31 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
 |
 |
|
T e r v e z t e :: |
 |
 |
|
|