|
|
Bemutatkozás
Pályázati Központ
Az Egyetem új Szervezeti és Működési Szabályzatának életbe lépésével a pályázat és projektkezelés szervezeti keretei és folyamata is átalakult. A korábban a Pályázati és Innovációs Központon belül működő Pályázati Iroda és a Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Pályázati és Pénzügymenedzsment Osztálya összevonásával létrejött a Kancellária alá tartozó Pályázati Központ, amely a pályázati felhívás megjelenésétől, a pályázati ötlet felmerülésétől a projekt fenntartási szakaszának lezárulásáig segíti a témavezetők szakmai munkáját. A Pályázati Központ létrehozásával az Egyetem szolgáltató szemléletű menedzsment hátteret kíván biztosítani a pályázatok benyújtásához és a projektek megvalósításához.
A Pályázati Központ koordinálja és irányítja a kari pályázat támogató egységek pályázati feladat-ellátását, így segítve elő a több kar együttműködésével megvalósuló pályázatok sikeres lebonyolítását. A szervezet átalakítás célja egységesebbé tenni a pályázatot benyújtani szándékozó oktatók, kutatók felé támasztott belső követelményrendszert, illetve valamennyi Kar számára ugyanolyan, magas színvonalú pályázattámogató szolgáltatást nyújtani, növelve ezzel a pályázati kedvet és sikerességet.
A pályázatbenyújtás, a szerződéskötés, valamint a projektfenntartás központi koordinációját a Pályázati Központ Koordinációs és Pályázati Menedzsment Osztálya végzi. Feladatai: - pályázatfigyelés, hazai és nemzetközi támogatási források felkutatása, - pályázati felhívások, információk továbbítása az érintettek felé, - értekezletek, egyeztetések és pályázati előkészítő megbeszélések szervezése, - kapcsolattartás a pályáztató szervezetekkel, - az online pályázati rendszerek adminisztrátori feladatainak ellátása, - pályázattípusonként tervezési sablonok összeállítása és frissítése, - intézményi rangsorolást igénylő pályázatok esetén a vezetői döntés előkészítése, koordinálása, - benyújtásra alkalmas, formai és tartalmi követelményeknek megfelelő pályázati dokumentáció elkészítésének segítése, koordinálása, a szükséges, egyetemi szintű dokumentumok rendelkezésre bocsájtása, szakértői segítségnyújtás a pályázatok elkészítése során, - a megfelelő szintű ellenjegyzés birtokában a hiánytalanul össze¬állított pályázat cégszerű aláíratása, pályázó részére történő visszaadása, intézményi beadás esetén postázása, - a pályázati eredmények figyelése, közzététele az egyetemi fórumokon, - a szerződéskötés előkészítése, koordinálása, a szükséges jogi egyeztetések lebonyolítása, a szerződések aláíratása és postázása, - a projektmegvalósítás során történő változások követése, nyilvántartása (szerződésmódosítás, változásbejelentés, részbeszámoló), - a lezáruló projektek nyilvántartása, a projektfenntartás követése, adatszolgáltatás, - elektronikus nyilvántartás vezetése az Egyetem pályázati tevékenységéről (ELTE Pályázati Elektronikus Rendszer, a továbbiakban EPER), az EPER működtetése, fejlesztési javaslatok kidolgozása, felhasználói segítségnyújtás, jogosultságok adminisztrálása,
A projektek pénzügyi megvalósítását folyamatosan figyeli és támogatja a Pénzügyi Ellenőrzési és Monitoring Osztály. Feladatai: - a pályázatok pénzügyi tervezésével és elszámolásával kapcsolatos egyetemi szintű belső szabályozás- és a folyamatba épített ellenőrzési rendszer kidolgozása és betartásának felügyelete, - szolgáltató szemléletű pályázati pénzügyi tervezési- és megvalósítási folyamatokat támogató tanácsadó tevékenység ellátása, - a pályázatok felhasználásával kapcsolatos egyetemi szintű pénzügyi tervezési, beszámolási és monitoring folyamatok koordinálása, - a pályázat terhére elszámolni tervezett költségek támogatási szerződés és pénzügyi szabályok szerinti megfelelőségének vizsgálata, - a projekt likviditási helyzete alapján javaslattétel az elszámolható kiadások csökkentésére, átütemezésére, továbbá szükség esetén a támogató felé történő szerződésmódosítás kezdeményezésére, - a pályázatok pénzügyi ellenőrzésével és felhasználásával kapcsolatos adatszolgáltatás, - a projektek elkülönített könyvviteli nyilvántartásának ellenőrzése, - a karokról beérkező számlák alaki, tartalmi és kontírozási helyességének ellenőrzése, a kiadások projekt terhére történő elszámolásának pénzügyi érvényesítése, és a projekt munkaszám szintű fedezet ellenőrzése, - részvétel a pályázatok könyvvizsgálatában, az egyetem pályázati tevékenységét érintő belső- és külső ellenőrzésekben, - szabálytalansági eljárások esetén a kifogások ellenőrzése, az eljárás koordinálása, - Javaslattétel a pályázatkezelés pénzügyi elszámolásait támogató informatikai rendszerek fejlesztésére.
Vezetője:
Jaloveczki László, igazgató
Cím: 1053 Budapest, Kecskeméti u. 10-12. 4. em.
Telefon: 411-6500 /4458
Email: palyazat@kancellaria.elte.hu
|
|
.: |
| • |
| • | Utolsó módosítás:
2017.05.02.
| :. |
|
 |
|
|
|
 |
 |
2023.
október
|
 |
H |
K |
Sz |
Cs |
P |
Sz |
V |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
 |
 |
|
T e r v e z t e :: |
 |
 |
|
|