Ezúton tájékoztatom, hogy az ELTE Pályázati
Elektronikus Rendszer (EPER) fejlesztésének második szakasza lezárult. Ennek
során a rendszer a már meglévő pályázati és szerződéskötési felület mellett új
részekkel egészült ki, így lehetővé vált az előszerződés, a szerződéssel
kapcsolatos változások (szerződésmódosítás, változás bejelentés), illetve a
beszámolók (rész- és záróbeszámoló) elektronikus tárolása is.
Az ELTE Pályázati Elektronikus Rendszer
bevezetéséről és alkalmazásáról szóló 27/2008. (XII. 22.) számú rektori
utasítás egységes szerkezetben a módosításáról kiadott 9/2010. (V. 11.) számú
és 6/2011. (V. 10.) számú rektori utasítás rendelkezéseivel értelmében
(letölthető: http://www.elte.hu/file/ru_2008_27.pdf)
2011. május 10-től az Egyetem, illetve szervezeti egységei nevében benyújtott,
valamint az Egyetem által kezelt pályázatok és pályázati támogatási
szerződések, a rendszerben nyilvántartott projekthez tartozó változásbejelentők,
szerződésmódosítások, rész- és záró beszámolók befogadásának feltétele az adott
pályázat/projekt adatainak EPER-ben való pontos rögzítése. A pályázáshoz,
elő/szerződéskötéshez, szerződésmódosításhoz, változás bejelentéshez, rész- és
záróbeszámolóhoz szükséges ELTE adatlapot a bevitt adatok alapján a rendszer
hozza létre. 2011. június 1-e után a fenti dokumentumok csak és kizárólag az
EPER-ben való rögzítés után, a rendszer által generált kísérőlap csatolásával
fogadhatók be.
Az ELTE Pályázati Elektronikus Rendszer az EPER
főmenü alatt érhető el. A rendszer működésével, használatával kapcsolatban
felmerülő esetleges technikai problémák jelzését az eper@rekthiv.elte.hu vagy a palyazat@rekthiv.elte.hu címre
várjuk.
A változásról az ETR névre szóló üzenetben minden
EPER-ben rögzített pályázat témavezetőjét értesíteni fogja.